Jak zapobiegać i jak walczyć z cellulitem? Pierwszy krok – Dieta Antycellulitowa

Pierwszy krok to odpowiednio skonstruowana dieta, która specjalnie dla Naszego Spa stworzyła grupa profesjonalnych dietetyków z Natur House.

Menu antycellulitowe powinno być bogate w warzywa, owoce, błonnik, produkty lekkostrawne (np. ryby, białe sery, ryż, białe mięso), produkty bogate w potas (pomidory, ziemniaki, sałata). Wskazane są produkty bogate w węglowodany, takie jak makaron, ryż brązowy, płatki owsiane, kasze. Jajka, kiełki zbóż oraz drożdże są produktami bogatymi w witaminy z grupy B, których również nie może zabraknąć w menu.

Aby wygrać z cellulitem konieczne jest nie tylko przestrzeganie odpowiedniej diety, ale przede wszystkim należy bezwzględnie ograniczyć ilość spożywanych w ciągu dnia kalorii.

Powinniśmy spożywać dużo świeżych i nie przetworzonych owoców i warzyw. Najbardziej wskazane owoce i warzywa w walce z cellulitem to: pomarańcze, truskawki i maliny, porzeczki, grejpfrut, jagody i jeżyny, wiśnie i czereśnie, mango, jabłka, szpinak, papryka, marchew, pomidory i koper. Dobrym wyjściem jest także spożywanie pokarmów, które są bogate w witaminę C, a należą do nich właśnie nie tylko kojarzone z nazwy cytrusy, ale i truskawki, kiwi, wiśnie i porzeczki. Jeśli chodzi o warzywa do diety na cellulit z pewnością powinniśmy włączyć szpinak, brokuły, sałatę, pomidory, paprykę – zwłaszcza czerwoną i kapustę.






Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.